Monday 29 October 2012

AKU , PMS+SENGGUGUT

Salam semua. Arrgghhh!! Aku penat! Aku letih! Semua yang negative nye untuk aku hari ni... geram,geram DAN geram! Aku tak tau la nape aku rase nak marah sume orang hari ni... Orang yang cakap elok-elok+ baik-baik ngan aku pon aku rase nak marah!! AARRRGGHH!! Aku benci kalau aku kena lalui ni TIAP-TIAP BULAN korang tau tak!! Astaghfirullah... tu je yang aku mampu kate kalau kemarahan+kesbaran aku dah capai tahap max la kan... Hmm...Aku rasa sume pompuan paham keadaan aku sekarang ni.. Korang pon mesti rase ape yang aku rase kan? 

Sometimes kan... aku cam terfikir gak.. 'why not lelaki pon rase BENDA YANG SAMA! Rase pe yang kita rase..' kan ladies? Mana tak nya.. lelaki ni... kalau ada pompuan yang tak boleh datang kuliah or keje sebab SENGGUGUT,diorang akan cakap.. 'eleh..SENGGUGUT je pon...ALASAN!'  ALASAN???! Cube korg try sikit rase! HA..dah rase baru tau! Thanx to boys yang paham pulak ngan keadaan kitorang tyme2 gawat camni..:) Sakitnye.. hanya Tuhan yang tau.. ish3.. tak boeh nak digambarkan..(buat lelaki takot siket..:P) huhu...

Nak dijadikan cerita.. aku termarah la kawan aku sorang ni.. sebab benda kecik je pon! Sumpah aku tak patot marah.. tapi aku dah termarah pulak.. kesian dia... Then,aku mesej la die balik.. ALASAN aku pulak? Haha.. mesti la aku cakap aku PMS... :P Dia pon paham...:) Kalau sebut PMS je mesti orang teri maaf dari aku tu.. :P Kawan-kawan pon dah paham dah perangai aku tyme2 darurat ni..:P Seriously..aku rasa Allah jadikan pompuan ni UNIK sangat.. dapat rasa semua jenis perasaan yang Dia wujudkan dalam dunia ni..kalau tak rase semua, confirm bosan hidup ni kalau kita happy je kan?? :) 


Alasan bagus untuk bagi kawan.. hehe.. :)



Si Dia pon kena marah ngan aku jugak! Haha.. Tyme2 PMS ni la...cemburu aku membuak-buak.. pantang nampak Dia borak sikit ngan pompuan lain, semua benda aku soal dari A-Z! HAha.. kesian Dia..terpaksa la tahan kerenah aku tyme2 ni.. yang paling kesian.. aku cakap pulak yang Dia ni ambik berat kat semua pompuan! haha.. makin botak la kepala sayang aku tu! :P haish... PMS...PMS... bukan kau je buat aku tension! Sume orang pon kau nak bagi tension jugak.. :D :P



Sweet pulak.. :P hehe...




Ok la, aku pon nak rehat,..tenangkan fikiran... dah tamo kusut-kusut..(nanti kusut jugak! :P) Just nak remind korang.. hargai lah PMS+senggugut.. (ada kene ngena ke??) haha.. pape je la..:P LAPAR3!! tyme to eat! Yes! xoxo.. Spread the loves..~




haha.. sumpah kelakar! Aku nak cani!! :D





2 comments:

  1. uishhh.. sama lah kita... wana pun sedang mengalami nye skg... lagi sedap g mrh bf sendiri.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu.. memang pun.. diorang je la kene tahan ngan kite.. kan wana? :)

      Delete