Sunday 14 October 2012

Kahwin campur.. Cantik??


Assalamulaikum dan salam satu Malaysia semua.. huhu.. semangat kenegaraan pulak hari ni.. :P So, hari ni aku nak cakap pasal perkahwinan campur atau dalm bahasa yang lagi senang la kot.. 'mix marriage'.. ha.. topic ni macam interesting je kan.. huhu.. yela.. aku memang suka kalau tahu yang pasangan tu berlainan bangsa..and then kahwin.. bukan apa tau..sebenarnya nak tengok anak-anak yang diorang lahirkan tu cantik-cantik or handsome ke tak.. :P Mana taknye, aku ni dari dulu dengar orang cakap yang anak-anak mix marriage ni cantik-cantik belaka.. betul ke?? Actually kan.. mix marriage ni sangat bagus tau.. banyak benefit yang kita boleh dapat.. OOPS! ni bukan nak cakap yang perkahwinan biasa tu tak bagus...bagus... kedua-dua perkahwinan dapat keredhaan Allah.. tapi.. mix marriage ni bagus sebab..anak-anak yang dilahirkan tu InsyaAllah... sihat mental dan fizikalnya.. lagipun.. kita boleh merapatkan hubungan antara satu kaum atau bangsa tu dengan bangsa yang lain.. kan?? Tapi.. bagi aku.. yang paling penting...anak-anak yang lahir tu akan CANTIK!!! memang suka sangat tengok ...Banyak bukti yang kita boleh tengok..contohnya macam artis-artis kita...diorang pun ada yang berdarah campuran taw! 
Diana Danielle
Campuran melayu dan Amerika Syarikat. 
Sharifah Sofea
Campuran Melayu dan Scottish
Julia Ziegler
Campuran melayu danInggeris
 
Yasmin Hani
Campuran Melayu dan Inggeris 
Faradhiya
Campuran Melayu dan Inggeris 
Aishah Sinclair
Campuran Melayu dan Inggeris 

Maya Karin
Campuran Melayu, Cina ,India,dan Jerman




Cantik-cantik kan diorang semua? So..memang dah terbuktilah apa yang orang cakap tentang anak-anak kacukan ni kan? Actually kat sini saya nak kongsi tentang kecomelan adik sepupu aku yang sangat comel dan cantik hasil kacukan jugak... That's why post tentang mix marriage ni.. :) My young cousin, Nur Aina Tasnim.. baru je masuk setahun umur dia bulan September baru-baru ni... :) Happy birthday sayang.. :)


Budak kecik ni campuran Melayu dan Bangladesh.. so? how? I think she's cute! Macam Shin Can kan?? hehe.Dah besar nanti mesti cantik adik kakak ni..:) Tak sabar nak balik rumah.. nak jumpa Tasnim!! :D Rindu.. Ok la.. apa-apa pun.. kita kena bersyukur dengan kecantikan yang kita ada. Masing-masing ada kecantikan tersendiri.. Cantik ni subjektif tau! Actually kita ni cantik tapi kita je yang tak tahu.. biar orang sekeliling je yang menilainya ok.. :) xoxo. Spread the loves... :)

No comments:

Post a Comment