Sunday 14 October 2012

Elfira Loy ?? NO!!!



Salam semua. Hopefully semua yang sedang baca post ni sihat-sihat semuanya... so, disebabkan tersangat lah bosan malam ni, aku pun terasa pulak nak spent time tulis blog ni... Actually nak cerita pasal minggu lepas...07 Oktober 2012, my cousin langsungkan perkahwinan kat rumah dia.. kat Cyberjaya,Selangor. Tak jauh pun dari UPM.. then aku pergi sana awal sebab nak tolong-tolong apa yang patut. Then I meet my cousins.. ada lagi dua orang sepupu perempuan yang stay sama.. Tapi kitorang ni macam x berapa rapat sangat..biasalah.. family sebelah ayah kebanyakannya korang semua x rapat kan? (maybe..) Nak jadikan cerita, bila dah duduk sana sama2, tiba-tiba kitorang bolehla get along.. So, bila dah rancak borak-borak tak ingat dunia tu, tiba-tiba sepupu aku pun tegur la, 'eh kak, nak tahu sesuatu x?' So,aku cakaplah 'pe dia?'. Then, dia cakap.. 'muka akak macam Elfira Loy lah!!' haha. Actually memang x terperanjat pun sebab itu bukan first time tau orang tegur my face sama ngan dia. Memang tiba-tiba rasa diri ni jadi tumpuan semua orang kat situ. haha. Awkward tiba-tiba. :D Before this pun masa Elfira baru start berlakon cerita Qalisya dekat Astro, makngah, maklang, ngan maksu semua call my mom. haha. Semua suruh aku ngan mak pergi bukak cerita tu la. Then,satu family gelak sebab diorang cakap diorang macam tengok aku yang berlakon dalam cerita tu. Haha, tak tahu nak cakap apa waktu tu.. speechless. Dekat UPM pulak, one of my friend tegur jugak yang muka aku macam sorang artis ni..tapi dia tak ingat nama..lepas tu saya sebut je nama Elfira Loy, terus dia menjerit cakap 'A'ah!!! ' . Tapi kan..sebenarnya... TAK SAMA PON!! aku still tak mengiakan benda ni. huhu. So, depends on you guys nak cakap sama ke tak.. Just scroll down and tengok lah gambar-gambar kat bawah tu...



   
 
So guys, dah tengok kan?? Korang rasa? :) Tak sama kan? kan3??? :) Apa-apa pun.. Just be ourselves...:) Jangan jadi plastik ok.. :) Don't copy other people. Just be who you are. :) xoxo. Spread the loves..:)


No comments:

Post a Comment