Friday 19 October 2012

HARI MALANG

Ok, hari ni dengan hari-hari sebelumnya memang stress sebab minggu ni minggu exam. Macam biasa la student.. bile nak exam je..semua muka stress.. muka tension.. buat kerja semua tak kena.. termasuklah aku ni.. memang muka mintak penampar je aku buat.. :P haha. Then, Isnin lepas, memang hari yang sungguh 'indah' la untuk aku.. macam-macam benda jadi.. memang dah macam hari malang aku kot..huhu. Mana tak nye.. pagi-pagi bukak mata.. tengok-tengok jam handphone aku dah tunjuk pukul 7.15 am.. Kelas pagi pukul 8.. ha.. memang bagus sangat la.. dengan rushing nya aku gi mandi. Then, turun pulak dekat bus stop. Nak tunggu bas la kan.. turun-turun tengok RAMAI GILA student!!! Maklumlah.. kolej aku ni memang terkenal ngan nama kolej yang tak pernah cukup bas.. haha. malang2... terpaksa lah pulak berebut bas ngan mereka2 tu... dugaan seorang student semua tu..(nak sedapkan hati..) . Dari pukul 8 sampai lah pukul 10.. dua kelas dah aku pergi.. memang tak boleh nak fokus langsung.. dalam hati cakap.. "takpe..revise time nak exam nanti sempat.." (korang mesti pernah buat jugak kan?) :P So, start la aku jadi artis dalam kelas.. conteng sana..conteng sini.. kawan2 jadi mangsa aku.. :D








Cantik kan? haha. Memang takde kerja kan semua.. Hmm.. petang pulak pergi masuk lab untuk buat experiment la.. Dengan bersungguh-sungguh la aku buat..  dah macam REAL CHEMIST dah.. tiba-tiba... aku tengok bahan contoh aku dah jadi warna lain dari kawan-kawan aku.. OMG! tak kan salah??? penat nak repeat balik satu experiment tau tak??? ok,memang nak nangis..tapi.. aku go on je la.. maybe salah sikit je,.. tapi at last.. MEMANG SALAH pun cara aku buat experiment!! tension2.. memang nasib aku ditakdir macam tu kot hari tu.. Nak tengok bahan aku? Nah..

aku punya..

kawan punya
Ha... tak sama kan?? TENSION!! biar la.. life must go on.. huhu...aku dah penat nak fikir..malas nak layan.. nasib baik abang demonstator tu baik.. so, aku tak payah la repeat exp. aku tu... LEGA.. :) Pagi tadi dah menconteng..petang pulak,, sempat la pulak nak bergambar.. dalam lab je pon!! Tapi pompuan kan.. kat mana ada kamera, kat situ lah mereka.. ha! perumpamaan yang mantap! bhahaha.. :D



So, after dah selesai semua tu.. jom balek!! haha.. Memang penat hari tu.. balik pun kena berebut bas.. haish.. ok la, apa-apa pun.. kita kena pandai kawal emosi kita dan teruskan je hari kita tu dengan normal ok.. :) xoxo. Spread the loves.. :)

No comments:

Post a Comment